A blog by an Irishwoman, written in both English and Swedish, depending on what humour is on me....
En blogg av en irländska, skriven på svenska och engelska.
Just scroll down to find the English bits among the Swedish, or vice versa.

Ta Gaeilge agam freisin, más é an rud é go bhfuil éinne eile le Gaeilge ag léamh mo bhlagsa.

Ich verstehe auch ein bisschen Deutsch, je parle un petit peu francais och klarar av lite norska med.

Wondering about the background of the blog? They're the Cliffs of Moher, in the neighbouring county, County Clare, 8km long, 700m high, and magnificent. Well worth a visit if anyone is around the West of Ireland



Thursday, February 18, 2010

UTSIKT FRÅN VÄVSTUGAN: UTLOTTNING


UTSIKT FRÅN VÄVSTUGAN: UTLOTTNING

2 comments:

  1. Hej! Vad roligt att du har hittat till mej och vill vara med och tävla. Högerklicka på bilden och då kommer det upp en ruta och där klickar du på "spara bild som". Kom bara ihåg var du sparar den. Sedan hämtar du bilden och lägger ut den på din blogg.
    Ska kolla runt lite hos dej nu.
    Kram Birgitta

    ReplyDelete
  2. Tack så mycket Birgitta för det snabba svaret, och grattis igen på blogg Födelsedagen snart!
    Se dig gärna runt härinne. Jag har bara varit igång sedan december 09.
    Min svärfar kom ifrån Torsby, och där har jag varit en gång, men inte tyvärr till Lekvattnet. Min man är från Karlstad, och där bor svärmor fortfarande. Jag älskar Värmland, det är visst något speciellt med Värmland, eller hur?
    hälsningar,
    liz

    ReplyDelete